2011. április 17., vasárnap

2011. április 10., vasárnap

Rajzás 2011

Kis összefoglaló a Rajzásról.
https://picasaweb.google.com/jozsefgaspar/Rajzas20110409#
Reggel 6-körül volt a találka az M7-en a többi bogárral.....

volt homok vihar és erős oldalszél de gond nélkül fel értünk Mogyoródra
egy kis sorban állás után............

......mindenki megtalálta a helyét a parkolóban és a pályán......




A JeansBug a pályára is feljutott...




Volt sok szép bogár és golf is, a gyorsulás kevés volt és én sem mertem még rajthoz állni, de teszt útnak kiváló, jól teljesített a bogár.
Ügyeskedtünk a vezetéstechnikai pályán......(képek később)
.....és megnézhettük ahogy a mester gyorsul az új kaszniba inplantált motorral


és elindultunk haza


2011. április 5., kedd

Laza Újgyakorlat 4. 0.2

2011. 03. 26-27.A végre sikerült össze rakni a motort, fel került 1-2 új kiegészítő, elektromos gyújtás, új *Gabi féle gázrudazat, 1 pár felújított hőcserélő és egy újszerű gyári kipuff bambusz vagy monza végekkel, új NGK gyertyák, és még kapott új olajat szűrőt, ha már lekellet szerelni a karbikat a úgy raktam össze, hogy bekötöttem a szivatót is, ami nem egyszerű mert a karbikon ellentétesen kell mozgatni a hidegindító karokat, kicsit még nehezen jár a bovden, de még igazítok rajt, beállítottam a szelephézagot, gyújtást és a karbikat, a gyújtás egyenlőre jónak tűnik de még csak próbalámpás beállítás volt de jobban pörög úgy veszem észre és mintha tovább lehetne forgatni de ez csak amolyan megérzés mert fordulatszámmérő még nincs rákötve.....

2011. 04. 02-03.A motor összeszerelve és beépítve az autóban, nagyjából beállítottam és elsőre nem is rossz. Az előgyújtást még kicsit állítottam, és jó lett, persze be kell állítani rendesen de így sem rossz, hidegen-melegen a második fordulatot már önállóan teszi a motor, a gyorsítón állítanom kellett durrogott-dadogott amikor a gyorsítók beléptek, próbaként 7 fordulatot betekertem az alapállástól és jó lett( megtaláltam felírva, hogy mennyire volt állítva a karbi felújítás előtt) igy most egyenletesen pörög fel, a karbiszinkront kell még állítani, mert most csak egyformára vannak állítva, az alapállástól 0.4 mm-re vannak nyiva a pillangószelepek. Jól húz, szépen fel pörög, terheletlenül 6000-ig(tovább nem mertem forgatni), terhelve is csak 4000-ig forgattam és jól viselkedik eddig.
A szivatót is sikerült megoldani igaz kicsit még mindíg nehezen tér vissza alap állásba de reggel 5 fokban is pöccre indult. Ma (04.02.) mentem vele kb 30 km-t, jó volt :-))), a kuplungon még állítani kell, mert nagyon fent fog.
Ma(04.03.) már kb 70 km-t mentem vele és eddig tényleg elég jól vizsgázott, alacsony fordulattól terhelhető 4.-ben is egy pillanat alatt 3000-n a fordulatszámmérő minden fokozatban, és 4000-ig könnyedén pörög fel tovább nem mertem (egyenlőre) a kuplungon kell kicsit állítani és a váltóm kicsit hangos de jól kapcsolható "vékony" olajat tettem bele majd lecserélem. Ja és a kipuffnak nem teszik a hangja alapjáraton jó, mély, öblös de forgatva inkább hangoskodó, még a brazil sport kipuff is jobb hangú volt...
Felkerültek a nyári kerekek is elöl 4 colos felnik 165/65 gumik, hátul 6 colos felnik 165/80 gumik, a hátsó először kicsit vékonynak tűnt de egyre jobban tetszik
Még a Rajzásig szeretnék kicsit menni vele, hogy ne az legyen az első " hosszú" útja