2010. május 26., szerda

2010. május 12., szerda

Laza ujjgyakorlat

by gas
Mindig szerettem volna egy olyan motort ami kicsit jobban megy mint az átlag, sokáig gyűjtögettem az alkatrészeket de végül sikerült összerakni egy 1.6-os dupla 36-os Weber karbikal szerelt motort, amin kicsit növelt kompresszióval és wbx motorból kölcsönzött vezérműtengellyel lett össze szerelve.
Végre bekerült a motor a bogaramba, Ákos barátom segítségével.......


Indul megy de nem az igazi, beállítási problémák és a fúvóka méretek sem az igaziak.
Sikerült megfelelő fúvókát szerezni, és beállítani mindent, igaz a 4 db új Bosch( cina) gyertyából 2 db, 1 óra járatás után nem adott szikrát, túrtam a helyére eredeti germant, azok már tudták a dolgukat.
A próba úton 2 hiba jött elő, a kartergát visszavezetésre jobb megoldást kell találni és az 1-es henger kipuff. szelep emelő harmónika csöve szivárog.
folyt. köv.

gas

2010. május 10., hétfő

alakul a tranyó

Megint egy lépéssel közelebb a célhoz!
hétvégén elkészült teljesen a jobb hátsó sárvédő a csomagtér ajtónál lévő küszöb!
már CSAK az alvázmerevítőket kell kicserélni!na az nem lesz egyszerű!pár lakatos rajta hagyta keze munkáját!



2010. május 3., hétfő

t2

Kitűztünk egy célt és így jobban halad az építés!Szeretnénk ha volks and rollra elkészülne az autó!
sok minden kell még csinálni ,de nem reménytelen!
hétvégén felkerült a sárvédő és a küszöb!